Regulamin rejestracji uczestników konferencji
„Innowacje w Hemostazie 2024”
14-15.11.2024, Warszawa
§1. Postanowienia ogólne
1.1 Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady rejestracji i uczestnictwa w konferencji „Innowacje w Hemostazie 2024” („Konferencja”), która odbywa się w Warszawie w dniach 14-15.11.2024.
1.2 Organizatorem Konferencji jest Promotion Plus Elżbieta Multan-Putur, 05-510 Chylice, ul. Pogodna 18 NIP 525 199 65 48, REGON 014999033 („Organizator”)
1.3 Postanowienia Regulaminu stanowią integralną część Zgłoszenia uczestnictwa w Konferencji i obowiązują wszystkich uczestników Konferencji.
1.4 Uczestnikami Konferencji są: (a) osoby upoważnione do wystawiania recept i osoby prowadzące obrót produktami leczniczymi w rozumieniu art. 52 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne w szczególności lekarze hematolodzy, interniści, lekarze innych specjalności, lekarze POZ, wykładowcy będący osobami uprawnionymi do wystawiania recept (b) inne osoby związane zawodowo z tematyką Konferencji; (c) wykładowcy nie będący osobami upoważnionymi do wystawiania recept.
1.5 W ramach Konferencji odbywać się będą sesje naukowo-dydaktyczne przeznaczone wyłącznie dla uczestników Konferencji, o których mowa w pkt. 1.4 pkt (a) Regulaminu.
1.6 Oficjalny serwis internetowy Konferencji znajduje się pod adresem:
www.innowacjewhemostazie2024.pl
§2. Zasady uczestnictwa i odwołania uczestnictwa
2.1 Warunkiem udziału w Konferencji jest:
2.1.1 Zgłoszenie uczestnictwa za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji www.innowacjewhemostazie2024.pl
2.2 Uczestnik, o którym mowa w § 1 ust. 1.4 pkt a) Regulaminu otrzyma od Organizatora potwierdzenie uczestnictwa w Konferencji w wersji elektronicznej na adres mailowy wskazany podczas rejestracji, po zakończeniu obrad konferencyjnych.
2.3 Za udział w Konferencji uczestnik Konferencji, o którym mowa w § 1 ust. 1.4 pkt a) Regulaminu otrzyma punkty edukacyjne zgodnie z zasadami ustalonymi przez Izbę Lekarską.
2.4 Uczestnik może zrezygnować z uczestnictwa w Konferencji. Rezygnacja Uczestnika z udziału w Konferencji winna być dokonana w formie pisemnej.
2.5 Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prelegentów Konferencji bez podania przyczyny. Uczestnikowi Konferencji nie przysługuje w takim przypadku prawo do odszkodowania ze strony Organizatora.
2.6 Uczestnik Konferencji zobowiązany jest do udziału w Konferencji w sposób nieprowadzący do utrudniania lub zakłócania przeprowadzenia Konferencji oraz niepodejmowania jakichkolwiek działań, które są niezgodne z przepisami powszechnie obowiązującego prawa bądź dobrymi obyczajami, a także naruszających dobra osobiste innych Uczestników lub uzasadnione interesy Organizatora lub innych uczestników Konferencji.
§3. Warunki techniczne
Uczestniczenie w Konferencji, w formie online, możliwe jest gdy uczestnik Konferencji dysponuje łącznie:
3.1 urządzeniem typu komputer (stacjonarny, laptop), smartfon, tablet z dostępem do Internetu z zalecaną przepustowością̨ minimum 2Mb, przy czym Organizator zastrzega brak specyficznych funkcji na urządzeniach typu smartfon;
1. a) zaktualizowanym systemem operacyjnym rozumianym jako zainstalowaniem najnowszej wersji systemu operacyjnego dostępnego na danym urządzeniu,
2. b) wybrana przeglądarką̨ Internet Explorer, Google Chrome, FireFox, Opera, Safari w wersjach aktualnych na dzień́ uczestniczenia w konferencji online,
3. c) włączonymi funkcjami Audio/Video.
3.2 Korzystanie z funkcjonalności webinarium podczas Konferencji on-line może być uzależnione od instalacji dodatkowego oprogramowania typu Flash oraz akceptacji polityki cookies.
3.3 Materiały dodatkowe dotyczące tematyki webinarium mogą mieć postać plików PDF, PPTX, DOCX, XLSX.
§4. Odpowiedzialność
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
4.1 niepoprawnie wpisane dane przez uczestnika Konferencji,
4.2 brak spełnienia warunków technicznych, o których mowa w § 4 regulaminu niezbędnych do korzystania z udziału w Konferencji w wersji zdalnej,
4.3 poniesione szkody jak i utracone korzyści przez Uczestnika, które spowodowane zostały na skutek: podania nieprawdziwych danych przez osobę̨ dokonującą Rejestracji, działania lub zaniechania osób trzecich, na które Organizator nie miał wpływu, zmianę̨ czasu trwania, skrócenie Konferencji bądź́ jej odwołanie.
4.4 sposób w jaki Uczestnik wykorzysta wiedzę i umiejętności nabyte podczas Konferencji. Uczestnik Konferencji korzysta z zasobów zawartości merytorycznej udostępnionej w domenie adresowej www.innowacjewhemostazie2024.pl na własne ryzyko i na własną odpowiedzialność.
§5. Reklamacje
5.1 Wszelkie reklamacje uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres siedziby Organizatora Wykonawczego czyli ul. Pogodna 18, 05-510 Chylice – Promotion Plus Elżbieta Multan-Putur bądź w formie elektronicznej za pośrednictwem adrsu mailowego Organizatora konferencje@promotionplus.eu.
5.2 Reklamacje uczestników Konferencji mogą być zgłaszane nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji.
5.3 Po upływie wyżej określonych terminów żadne reklamacje nie będą rozpatrywane.
§6. Własność intelektualna
6.1. Tytuły i prawa do zawartości merytorycznej udostępnionej w domenie adresowej www.innowacjewhemostazie2024.pl, logo, grafiki, zdjęć, plików audio i video oraz prezentacji, przysługują Organizatorowi albo osobie trzeciej w szczególności wykładowcom, Partnerom i są prawnie chronione.
6.2. Powyższe oznaczenia lub materiały nie mogą być wykorzystywane bez pisemnej zgody Organizatora albo osoby trzeciej będącej dysponentem praw.
6.3. Kopiowanie materiałów udostępnionych w domenie adresowej a także www.innowacjewhemostazie2024.pl udostępnianie takich materiałów i nagrań jest nielegalne i podlega ochronie w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
§7. Postanowienia końcowe
7.1. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn zależnych od Organizatora, Organizator niezwłocznie zwróci kwoty wpłacone przez Uczestników na wskazane przez nich rachunki bankowe.
7.2. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od Organizatora uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Konferencji, jak i kosztów usług dodatkowych zleconych Organizatorowi przez Uczestników Konferencji.
7.3. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
7.4. Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Konferencji oznacza akceptację postanowień Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między uczestnikiem Konferencji a Organizatorem.
7.5. Organizator zastrzega, iż przebieg Konferencji może być rejestrowany dla celów dokumentacyjnych i referencyjnych.
7.6. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy powszechnie Obowiązującego Prawa.
7.7 Dane osobowe: Administratorem Pani/Pana danych osobowych w pełnym zakresie jest Organizator Wykonawczy. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88, RODO), polskimi przepisami przyjętymi w celu umożliwienia stosowania RODO, innymi obowiązującymi przepisami prawa, niniejszym Regulaminem Konferencji. Administratorzy Państwa danych nie sprzedają zgromadzonych danych osobowych Uczestników innym osobom lub instytucjom. Dane osobowe podane przez Uczestnika traktowane są jako informacje poufne i służą tylko i wyłącznie do celów wskazanych w Klauzulach prywatności.
7.8. Wszelkie szczegółowe kwestie dotyczące ochrony danych osobowych zostały zawarte w Klauzuli prywatności Organizatora w ust. 8.8.2 i Klauzuli prywatności Organizatora Wykonawczego na stronie internetowej Konferencji w formularzu rejestracyjnym. Uczestnik zobowiązuje się do posługiwania się prawdziwymi, tj. zgodnymi ze stanem faktycznym i prawnym danymi, w tym danymi osobowymi.
7.9. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy Uczestników, które mogą zostać zgubione, zniszczone lub skradzione podczas Konferencji.
7.10. Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia zarówno na terenie obiektów, w których prowadzone są jakiekolwiek działania związane z Konferencją, jak również w miejscach zakwaterowania.
7.11. Zarejestrowanie się w charakterze Uczestnika Konferencji oraz zgłoszenie Uczestnika w trybie rejestracji grupowej jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu.
7.12. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej www.innowacjewhemostazie2024.pl. Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu.